Problem z dużą czcionką w ie, ms html help i gg oraz inne

Autor: Zerman <zermanmz_at_gazeta.pl>
Data: Mon 25 Jul 2005 - 18:02:00 MET DST

Witam!

Ostatnio borykam się z problemem dużo za dużej czcionki, który występuje
w Internet Explorerze, plikach typu ms html help a nawet w gadu-gadu. Na
pewno nie jest to kwestia ustawienia wielkości czcionki w menu IE. Bo
jakbym nie ustawial to i tak litery są wielkie jak diabli. System
Windows XP SP2 EN, z którego usunąłem dużą ilość wirusów, spyware itp. i
być może jest to efekt działania tychże bądź też skutek ich usunięcia.
Próbowałem kombinować z przeinstalowaniem IE w wersji z SP1, ale się to
nieciekawie skończyło dla systemu - tzn wykrzaczył się ;).
Przeinstalowałem więc system, ale z zachowaniem ustawień no i problem
wciąż występuje. Wydaje się, że jakieś ustawienia w rejestrze są
skopane. Może ktoś ma pomysł, jak to naprawić pomijając "fresh install"?

Drugi problem mam z tłem pod ikonami na pulpicie. Niestety nie udaje mi
się uzyskać przezroczystości tylko pełne kolory. Przekopałem się
dokładnie przez google, ale podane rozwiązania nie pomogły. Nie mam
żadnych specjalnych programów zmieniających ustawienia xp-ka,
sprawdzałem we właściwościach wyświetlania, itd. I w tym wypadku również
myślę, że jakiś wpis siedzi w rejestrze bądź jakiegoś brakuje i to jest
przyczyną tej sytuacji bo rzecz dzieje się na tym samym kompie.
A system nieźle był zmasakrowny przez te wirusy itd., ponieważ chodził
chyba z miesiąc bez żadnych uaktualnień, firewalli i antywirusów
podłączony do internetu, co prawda przez dial-up, ale niewiele to
zmieniało w skutkach. Może ktoś podpowie co z tym fantem począć.

Pozdrawiam
Zerman

--
Przy odpowiedzi na priva proszę usunąć mz sprzed @