Re: Problem z dużą czcionką w ie, ms html help i gg oraz inne

Autor: Zerman <zermanmz_at_gazeta.pl>
Data: Tue 26 Jul 2005 - 01:51:12 MET DST

Niestety powyższe porady nie pomogły, podobnie jak szereg innych, które
wygooglałem wcześniej. Pojęcia nie mam co mogło być przyczyną.
Poradziłem sobie w dość niewyszukany sposób - mianowicie utworzyłem nowy
profil użytkownika przenosząc dane ze starego, a stary usunąłem. Na
szczęście ustawienia były zepsute jedynie dla jednego konta, a profil
default okazał się całkiem w porządku. Oczywiście było dużo ręcznej
babraniny, ale ostatecznie wszystko działa jak trzeba.

Zerman

--
Przy odpowiedzi na priva proszę usunąć mz sprzed @