Re: antiwirus : NOD32 czy Norton

Autor: Tata Waryjata <klintoneastwood_at_icqmail.com>
Data: Mon 25 Jul 2005 - 18:06:59 MET DST

"PAndy" <pandrw@poczta.onet.pl> wrote in message news:d8rdpj$qb3$1@news.onet.pl...

| "halonet" <halonet@op.pl> wrote in message

| "muli"
|
| Hehe...no z moich ilus letnich doswiadczen plynie wniosek prosty -
| jakiekolwiek aplikacje firmy Symantec nalezy omijac szerokim lukiem.
| Symantec tworzyl dobre pakiety narzedzi pod DOS...ale to odlegla przeszlosc.
| A co do skutecznosci to skaner na bazie NOD wykrywa intruzow niewykrywanych
| przez Symanteca...
| Jak mysle w tej chwili wybor jesli chodzi o pakiet antyintruzowy to wybor
| miedzy NOD, Dr Web, Kaspersky...

To chyba Kolega nie zna rankingow.
NOD zajmuje dalekie dalekie pozycje
( prowadzi Kasperski przed Nortem )

Problemem jest raczej jedynie NADOBECNOSC programu, wielosc procesow
i ciagle ciagoty do laczenia sie z Netem
( szczegolnie przykre przy wypalaniu akurat cennej plyty DVD )
- no chyba ze to Zone Alarm (tysz)

PzDr

Kol

* gdyby w Polsce byla WYKONYWANA ( bo nie osmieszajmy sie z ORZEKANIEM )
  kara smierci, Kapitan ZAWADA (uwaga!!)... zylby do dzis !!!!!!!!!
  ( a w konsekwencji..... kilkaset innych osob...... ROCZNIE )
PS2
Jako fakt i osoba medjalna, Zawada.com (tzn. komisarz) jest dla mnie postacia jak najbardziej REALNOM ;-)