Re: LAN - jak to rozwiazac?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 23 Jul 2005 - 14:56:03 MET DST

Użytkownik "Raph" <neo_n_.fuck.you@spammers.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:42e22de3@news.home.net.pl...
> Mam siec lokalna (w tej chwili na dwa kompy, ale dojdzie jeszcze
> trzeci). Dwa kompy maja Win2000, a na tym trzecim bedzie WinXP. W
> sumie to wszystko dziala, ale... No wlasnie...
> Sytuacja przedstawia sie tak, ze na kazdym kompie (wiadomo) jest
> konto admina i konta uzytkownikow. Odnosnie samych kont adminow to
> gdy jestem jako admin zalogowany - bez problemu moge sobie
> przegaldac udostepnione zasoby drugiego komputera.
> Co do pozostalych kont. Pozostale konta to konta uzytkownikow (ale
> nie zaawansowanych). Tutaj jest taki problem, ze gdy jestem
> [...]

Założenie tych samych kont na wszystkich maszynach i udzielenie tym
kontom odpowiednich praw dostępu zarówno dla zasobów udostępnionych,
jak i lokalnie pod NTFS. No i wykluczenie obecności XP Home, które
udostępnia swoje zasoby jedynie jako Gość.

http://banita.pl/konf/smb.html

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/