Pliki trybu Off-line pod Win

Autor: Marcin <news_userWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 23 Jul 2005 - 15:06:58 MET DST

Witam,

        Mam pytanie do uzytkownikow 'plikow off-line' w Win. Jest to ta opcja
umozliwiajaca automatyczna synchronizacje katalogow na zamontowanych dyskach
kiedy komputer jest odlaczony od sieci i przylaczony z powrotem. Na dyskach
ktore mam zamiar synchronizaowac jest duzo plikow jpg oraz ppt. Wielkosc tego
zbioru danych to okolo 5GB. Niestety nie dziala to zbyt dobrze. Pierwsza
synchronizacja trwala dosc dlugo i niestety nie wszystkie pliki byly widoczne
kiedy odlaczylem komputer od sieci. Po ponownym przylaczeniu nastapila
synchronizacja przy logowaniu ktora trwala znowu bardzo dlugo. Pojawily sie
niektore pliki ale znowu nie wszystkie. I tak dalej. Za kazdym
odlaczeniem/przylaczeniem pojawia sie cos wiecej ale nie mam dostepu do
wszystkiego co jest w katalogach ktore mnie interesuja. Ustawienie
synchronizacji zrobilem zgodnie z Helpem Ms i po ponownym sprawdzeniu wszystko
wydaje sie byc ok. Czy ktos z Was mial kiedys taki problem ?

Marcin