Re: Windows XP nie wstaje

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 19 Jul 2005 - 10:16:46 MET DST

Użytkownik "marcolphus" <nie.musisz@znac.mojego.maila> napisał w
wiadomości news:dbi7sl$p8a$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Kumpel ma taki problem: Windows XP przestał wstawać, tzn.
> uruchamia się do momentu pojawienia się planszy "Zapraszamy".
> Dzieje się to także w trybie awaryjnym. Jednakże gdy uruchomi się
> system z płytki instalacyjnej to potem XP z dysku wstaje (nie wiem
> jak to jest, bo to mi tylko przez telefon kumpel przekazał, a on
> się nie zna na kompach).
>
> Co może być nie tak?

Podaj więcej informacji. Na przykład, czy przy uruchamianiu z płytki
instalacyjnej nie jest czasem chkdsk wykonywany. Właściwie to zacznij
od diagnostyki dysku programem producenta, zresetowania ustawień BIOS,
i odpięcia niepotrzebnych urządzeń/kart przed startem systemu. Aha,
niech kumpel przypomni sobie, co robił w systemie przed awarią.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/