Windows XP nie wstaje

Autor: marcolphus <nie.musisz_at_znac.mojego.maila>
Data: Tue 19 Jul 2005 - 08:49:59 MET DST

Kumpel ma taki problem: Windows XP przestał wstawać, tzn. uruchamia się do
momentu pojawienia się planszy "Zapraszamy". Dzieje się to także w trybie
awaryjnym. Jednakże gdy uruchomi się system z płytki instalacyjnej to potem
XP z dysku wstaje (nie wiem jak to jest, bo to mi tylko przez telefon
kumpel przekazał, a on się nie zna na kompach).

Co może być nie tak?