Re: Windows update-problem

Autor: okocza <okocza_at_o2.pl>
Data: Tue 19 Jul 2005 - 08:38:56 MET DST

Użytkownik "Michał Biek" <mb@2.pl.invalid> napisał w wiadomości
news:1121693616.888739@d1.icnet...
> "okocza" log:
> [...]
> Na MU jest redirect z WU, jezeli wykryte zostanie inne oprogramowanie
> M$a np. Office.
> Trzeba wtedy zainstalować nowy ActiveX MU.

Tak wiem i to zrobiłem, ale dalej to samo. Już nie mam pomysłów. Jak z MU
przejdę
na WU to skanowanie w poszukiwaniu poprawek działa poprawnie. Skanowanie na
office update też
działa poprawnie. Jedynie z MU jest wielka D...

> Aby aplikacja MBSA chodziło on line Usługa serwer powinna być
> włączona....

MBSA działało poprawnie, dopóki nie zainstalowałem ActiveX MU.
Usługa serwer działa poprawnie. Skanowanie zatrzymuje się w 2/3 paska stanu.