Re: Wredny Admin i DviX na XP Prof.

Autor: asd <msdn_at_polanet.pl>
Data: Mon 18 Jul 2005 - 19:17:05 MET DST

Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> wrote:

> Dla Ciebie "dowiedzieć się" == "przepisać"?

taaa jak tak potrafisz tylko rozumować to gratuluje ci, dobrze ze jestes
adminem a nie programistom bo nie masz zielonego pojecia o tym o czym
piszesz

sciagnac cos z internetu == ukraść ?

> Bo administrujemy paroma komputerami i niejedno już widzieliśmy?

no wlasnie paroma a dla mnie para to 2, na temat takich adminow juz sie
wypowiedziałem i nie mam zamiaru juz nic dodawac

> Aaaa... znaczy, kolega z tych co to uważają, że adminom to się nic nie
> chce/nic nie umieją?

ja tego nie napisałem, ale dałem do zrozumienia ze na 10 adminow 2 lub 1
tylko potrafi cos dobrze zrobic, np konfig łacza 9 na 10 osob wszystko
poblokuje bo powie ze tak ma byc albo sie nie da ( bo nie powie ze nie
umie ) i tacy ludzie(admini) mnie najbardziej bawia

niestety ale taka jest rzeczywistosc, w kazdym razie ja sie juz
niejednokrotnie z tym spotkałem, w Polsce NIE ma DUZO DOBRYCH
administratorow, jest ich niewielu,a reszta uwaza sie za tych niewielu czyli
"super"

ale to tylko moje zdanie z wlasnego doswiadczenia

pozdrawiam