Re: Wredny Admin i DviX na XP Prof.

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 18 Jul 2005 - 18:35:49 MET DST

W dniu Mon, 18 Jul 2005 17:04:27 +0200, osoba określana zwykle jako
asd pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>dokładniej, a co jest doładniejszego niz zrobić ctrl+c ctrl+v niz np ten
>sam przykład kodu spisywac z ksiażki? sory ale dla mnie szybszy jest ten
>pierwszy przykład i co wiecej DOKŁADNIEJSZY bo wiem ze nie zrobie zadnej
>literowki

Dla Ciebie "dowiedzieć się" == "przepisać"?

>dlaczego wszyscy twierdza ze sciaga sie tylko filmy gry mp3 i inne typowo
>NIElegalne rzeczy? nie ma juz nic legalnego w internecie co by mozna było
>sciagnac

Bo administrujemy paroma komputerami i niejedno już widzieliśmy?

>prosze nie mydlij mi oczu, wszystko da sie pieknie ustawic tylko potrzeba
>dobrego admina ktory potrafi to ustawic a nie admina ktory wszystko wycina,
>bo takich adminow znam na peczki niestety

Aaaa... znaczy, kolega z tych co to uważają, że adminom to się nic nie
chce/nic nie umieją?

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ It  works! Now if only I could remember what
\  Kruk@epsilon.eu.org   / I did...