Re: P IV 64 bit i winda 2000 pro

Autor: Mariusz <artfilm_at_op.pl>
Data: Mon 18 Jul 2005 - 12:23:55 MET DST

Użytkownik "Piotr Smerda" <piotrs00@go2hell.pl> napisał w wiadomości
news:14698xilmy1k3$.1v5587jasahsp$.dlg@40tude.net...

> Windows 2000 będzie działał w trybie 32bitowym. Do tej pory z 64 bitowych
> wersji Microsoft wypuścił XP Pro i serię Windows Server 2003.
> Ponadto 2000 Pro chyba więcej jak 2 jąder procesora chyba nie
wykorzysta...
> ale mogę się mylić. Nie instalowałem 2000 Pro na niczym co ma więcej niż 2
> procesory ew. P4 z HT.
>
> --
> Pozdrawiam
> Piotrek

Czy to oznacza, że oprogramowanie napisane pod 64 bity (o ile da się je
zainstalować na Win 2000 Pro) pracujące pod kontrolą win 2000 pro nie
wykorzysta pelnej mocy Procka P IV 64 bit?
Czy w tym układzie jestem zdany na Windę XP Pro? Pracuję na programie
napisanym pod 2000...
Może inne rozwiązanie (jakie?) będzie dla mnie korzystniejsze? (Płyta z 2
procesorami?)
Operacją najbardziej obciążającą procek jest kodowanie plików filmowych avi
do mpeg2.
Mariusz