Re: Wredny Admin i DviX na XP Prof.

Autor: KomaK <series_at_box43.gnet.pl>
Data: Mon 18 Jul 2005 - 12:37:07 MET DST

Użytkownik "Piotr Smerda" <piotrs00@go2hell.pl> napisał w wiadomości
news:9gccdg94xalx$.6iald0zj20sm.dlg@40tude.net...

> Pracowałem w kilku firmach i powiem Ci że najefektywniej pracują ludzie
> jak
> nie mają dostępu do niczego poza intranetem.
> Nie siedzą i nie zajmują się głupotami tylko pracują.
> Mają warunki na które się godzą - dostęp do sieci to *przywilej* a nie
> *prawo*.

Kiedyś pracowałem w dwóch firmach jako serwisant... Firmy wyglądały (z
zewnątrz) identycznie...

1.
Każdy miał dostęp do magazynu (co pół roku remanent) i nigdy niczego nie
brakowało
Każdy sam sobie przydzielał zadania - dzięki temu każdy robił to , co
potrafił najlepiej - wszystko szło szybko i sprawnie.

2.
Szef "panował" nad wszystkimi - zrób kompa nie wiedząc co masz w magazynie i
co trzeba zamówić?
"Dlaczego robisz to prawą ręką, ja bym to zrobił lewą..." - robota sie nie
kleiła, wszyscy chodzili zestresowani i mieli to gdzie.... (zgadnijcie
gdzie)
Rotacja w firmie była duża i zanim ktos zakumał o co chodzi, to już
dziękował za taka pracę...

Wnioski wyciągnijcie sami.

--
Pozdrawiam