Re: NTFS vs FAT32

Autor: badworm <nospam_at_post.pl>
Data: Sat 16 Jul 2005 - 13:14:00 MET DST

Grzegorz Niemirowski napisał(a):
> nie obsługuje dużych plików. Nie pozwala na korzystanie z funkcji
> Windows takich jak oznaczanie plików ściągniętych z Internetu czy opisy
> plików. Nie będę tutaj powtarzać reszty.

Mógłbyś troszkę szerzej opisać to oznaczanie plików ściągniętych z
sieci? Takie coś do spółki z opisami plików bardzo by mi się przydało -
często ściągam różne pliki z sieci i póki co żeby np. umieścić adres
atrony, z której plik był ściągnięty, wykorzystuję funkcję komentarzy w
Total Commanderze ale ma to swoje wady :-(

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
GG# 2400455 ICQ# 320399066