Re: NTFS vs FAT32

Autor: Jacek <jacek.dul.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 16 Jul 2005 - 12:13:45 MET DST

Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał(a):
[..ciach..]
> Nie będę tutaj powtarzać reszty.
> Z resztą postawmy sprawę inaczej: po co używać gorszego systemu plików skoro
> możemy lepszego?

No i to zdanie jest przekonujące. Osobiście bałem się stwierdzenia, że na NTFS
będzie "chodzić" wszystko wolniej itd. Dziękuję wszystkim za wyjaśnienia i
osobiste uwagi. Do pana CodeBoy - nie smucę tylko pytam, bo chyba po to są
grupy dyskusyjne, żeby dyskutować. Mówienie komuś - smucisz, bo ja mam rację
podpada mi pod zdanie A.L., czołowego polityka 3RP - Balcerowicz musi odejść.
Resztę dopowiedz sobie sam. Ale to drobny OT. Dziękuję jeszcze raz, pozdrawiam.

---
Jacek