Re: NTFS vs FAT32

Autor: CodeBoy <codeboy_at_wp.pl>
Data: Sat 16 Jul 2005 - 14:18:48 MET DST

Jacek napisał(a):
> Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [..ciach..]

> No i to zdanie jest przekonujące. Osobiście bałem się stwierdzenia, że na NTFS
> będzie "chodzić" wszystko wolniej itd. Dziękuję wszystkim za wyjaśnienia i
> osobiste uwagi. Do pana CodeBoy - nie smucę tylko pytam, bo chyba po to są
> grupy dyskusyjne, żeby dyskutować. Mówienie komuś - smucisz, bo ja mam rację
> podpada mi pod zdanie A.L., czołowego polityka 3RP - Balcerowicz musi odejść.
> Resztę dopowiedz sobie sam. Ale to drobny OT. Dziękuję jeszcze raz, pozdrawiam.

Dzieki za wyjasnienie ale akurat pana A.L. Bardzo nie lubie i
porownywanie do niego bardzo mnie boli, ale jak tak lubisz to ok.
A sucisz dlatego ze na google jest chyba z 3000 stron gdzie napisano na
ten temat wszystko co da sie napisac, nie jestes pierwsza osoba na ziemi
co zmienia system plikow.

--
Pozdrawiam
Zdzisław Landowski; e-mail: codeboy@chelm.gda.pl; www.codeboy.prv.pl