Domeny windows

Autor: Catalyst <c2at4al2ys1t_at_interia.pl>
Data: Tue 12 Jul 2005 - 15:11:52 MET DST

Witam - chcę uruchomić domeny W2K w firmie (około 100 stanowsik) -
zastanawiam się nad użyciem linuxa z sambą jednak nie wiem czy teoretyczne
oszczędności z braku kosztów licencji zrekompensują mi ewentualne
niedogodności w uzytkowaniu tego rozwiązania. Innymi słowy: czy warto wejść
w domeny sambowe rezygnując z rozwiązania MS któe jest wzorem funkcjjonalnym
domen.

CAT