Re: czas pokazac kto tu rzadzi [dlugie] [cross]

Autor: scx <szczupx.WYTNIJ_at_TO.wp.pl>
Data: Mon 11 Jul 2005 - 00:12:10 MET DST

Witam

Zastanów się dobrze.
Na propozycję totalnej rewolucji twierdzisz, że struktura działała
tyle lat i było ok.
A chwilę później narzekasz, że zupełnie zmienili się ludzie, i ci nowi
nie szanują zasad.
I tu jest sprzeczność - całkowicie zmieniły się warunki, więc
całkowicie trzeba zmienić system.
Działający u Ciebie przez lata system jest bardzo nieelastyczny, i
działał dobrze ale tylko tym konkretnym przypadku i przy "dobrym
traktowaniu". Ale teraz pokój się skończył (wiem, co to znaczy
humanista przy komputerze... koszmar!!!), i nastały cięzkie czasy. To
jest wojna - albo Ty weźmiesz ich w niewolę :P albo za niedługo Oni
zrobią Ci taki burdel, że utoniesz całkowicie.

Moja propozycja: przejście wszyskich stacji roboczych na linuksa,
automount katalogów domowych z centralnego serwera (każdy po
zalogowaniu się na dowolny komputer ma swoje własne pliki), brak
montowania katalogu sieciowego - rzadko który program linuksowy działa
przeźroczyście na sieci, a więc działa tylko ściąganie i upload
plików.
Jeszcze jedna zaleta: nie da się zainstalować gg i innych syfów

--
scx
Wszyscy mają sygnaturkę... mam i ja :)