Re: GPO - jak uruchamiac skrypty "w tle"?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.unc.edu>
Data: Sun 10 Jul 2005 - 22:59:53 MET DST

Dariusz Kiszkiel schrieb:
> "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.unc.edu> wrote in message

> To jest raczej opis ustawienia "Run startup scripts visible"...

no tak.
mam system po niemiecku, i widocznie moje tlumaczenia na polski nie
zawsze sa najtrafniejsze.

> [...]
> If you enable this setting, Windows Explorer does not start until the
> logon scripts have finished running. This setting ensures that logon
> script processing is complete before the user starts working, but it can
> delay the appearance of the desktop.
> If you disable this setting or do not configure it, the logon scripts
> and Windows Explorer are not synchronized and can run simultaneously.
> This setting appears in the Computer Configuration and User
> Configuration folders. The setting set in Computer Configuration takes
> precedence over the setting set in User Configuration.

hmm, bym sie zalozyl, ze to juz probowalem, i nie bylo zadnej roznicy.
ale przyjze sie temu dokladniej, moze robilem za wiele zmian za jednym
razem, a to faktycznie bylo to?

jutro dam znac, jak zadziala - wielkie dzieki (no i biore sie za
douczanie niemieckiego)! :)

--
Tomek