Re: GPO - jak uruchamiac skrypty "w tle"?

Autor: Dariusz Kiszkiel <dakotanews1_at_gazeta.pl>
Data: Sun 10 Jul 2005 - 22:46:56 MET DST

"Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.unc.edu> wrote in message
news:das0ld$112$1@newsreader3.netcologne.de...

>> "User Configuration / Administrative Templates / System / Scripts"
>> "Computer Configuration / Administrative Templates / System / Scripts"
>> Nie o to Ci chodzi?
> Nie nie o to.
> Mozna tam co prawda ustawic "w tle" lub "nie w tle" (cos w tym stylu), ale
> to jest zupelnie bez sensu.
> Jak skrypt jest uruchomiony "nie w tle", to widzimy czarne okienko CMD, i
> widzimy jak po kolei wykonuje sie skrypt. uzytkownik, aby mogl sie
> zalogowac, musi poczekac az skrypt sie wykona, i moze "zabic" proces,
> wylaczajac po prostu okienko CMD.
> Jak skrypt jest uruchomiony "w tle", to uzytkownik nie widzi okienka CMD,
> ale widzi okienko "Skrypty sa wykonywane". I bedzie je widzial tak dlugo,
> jak dlugo wykonuje sie ten skrypt (co w przypadku instalacji
> oprogramowania, troche moze trwac [1]) - bedzie mial okienko logowania
> dopiero po wykonaniu sie skryptu, nie wczesniej.
To jest raczej opis ustawienia "Run startup scripts visible"...

Twoje pytanie:
"Czy da sie jakos ustawic wykonywanie skryptow przy starcie systemu "w
tle"? Tzn. w ten sposob, aby uzytkownik mial pokazane okienko logowania,
mogl sie zalogowac, ale zeby skrypt sie wykonywal niejako "w tle"?"

Mi chodziło raczej o "Run logon scripts synchronously"

Directs the system to wait for the logon scripts to finish running before it
starts the Windows Explorer interface program and creates the desktop.
If you enable this setting, Windows Explorer does not start until the logon
scripts have finished running. This setting ensures that logon script
processing is complete before the user starts working, but it can delay the
appearance of the desktop.
If you disable this setting or do not configure it, the logon scripts and
Windows Explorer are not synchronized and can run simultaneously.
This setting appears in the Computer Configuration and User Configuration
folders. The setting set in Computer Configuration takes precedence over the
setting set in User Configuration.

Powiedziałbym, że pasuje... (?)

--
Darek (DAKOTA)