Re: GPO - jak uruchamiac skrypty "w tle"?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.unc.edu>
Data: Sun 10 Jul 2005 - 22:32:57 MET DST

Dariusz Kiszkiel schrieb:
> "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.unc.edu> wrote in message

> "User Configuration / Administrative Templates / System / Scripts"
> "Computer Configuration / Administrative Templates / System / Scripts"
>
> Nie o to Ci chodzi?

Nie nie o to.

Mozna tam co prawda ustawic "w tle" lub "nie w tle" (cos w tym stylu),
ale to jest zupelnie bez sensu.

Jak skrypt jest uruchomiony "nie w tle", to widzimy czarne okienko CMD,
i widzimy jak po kolei wykonuje sie skrypt. uzytkownik, aby mogl sie
zalogowac, musi poczekac az skrypt sie wykona, i moze "zabic" proces,
wylaczajac po prostu okienko CMD.

Jak skrypt jest uruchomiony "w tle", to uzytkownik nie widzi okienka
CMD, ale widzi okienko "Skrypty sa wykonywane". I bedzie je widzial tak
dlugo, jak dlugo wykonuje sie ten skrypt (co w przypadku instalacji
oprogramowania, troche moze trwac [1]) - bedzie mial okienko logowania
dopiero po wykonaniu sie skryptu, nie wczesniej.

Tomek
[1] - niby to dobrze, ze uzytkownik moze sie zalogowac dopiero jak
oprogramowanie jest zainstalowane, ale jak sie okazuje, nie zawsze.
Po prostu widzialem ludzi, ktorzy znudzeni czekaniem na wykonanie
skryptu, wciskali "Reset", po czym skrypt wykonywal sie od nowa, wiec
wciskali "Reset" jeszcze raz, potem znudzeni szli do nastepnej maszyny,
kolejny "Reset" itd. Na niektorych maszynach taka nieprawidlowa
instalacja w ogole uniemozliwiala dzialanie programu lub jego
zainstalowanie.
Jakby to odbylo sie zupelnie w tle, byloby wiec lepiej.