On Sat, 2 Jul 2005 17:30:47 +0200, Michał Biek wrote:
> Piotr Smerda log:
> [...]
>> Edukacja, edukacja, edukacja ... ale przecież user wie lepiej. Na takich
>> pomaga jedno - drastyczne środki w stylu odcięcia od sieci do momentu
>> "wyczyszczenia komputera.
>
> User nie wie lepiej:-) bo niby dlaczego miałby wiedzieć (to nie jego
> działka). IMHO czasem Admin&Co zapominają o czym powinien być On
> (po)informowany (na bieżąco;-) np. o korporacyjnych/obowiązujacych zasadach
> filtrowania poczty.
Spróbuj kiedyś powiedzieć użytkownikowi, że nie pozwalasz na rozsyłanie
śmiecia w sieci. Gwarantuję Ci, że tak długo będa kombinować jak rozsyłać
śmieci aż dojdą do najdziwniejszych rozwiązań. Wpadłbyś na to by wrzucać
mp3ki jako obiekty do PPSa? Albo by osadzać w PPSach 10MB mpgi/avi?
Poza tym to użytkownika obowiązują prawa ustanowione przez zarząd w
porozumieniu z adminem. O zmianach powinien być informowany ale bez
przesady - nie ma sensu informować o zmianach typu zmiana w restrykcjach
przesyłanej poczty.
Poczta korporacyjna służy do przesyłania służbowych rzeczy a nie tójan typu
śmieszne filmiki/obrazki/mp3/prezentacje.
-- PiotrekReceived on Sat Jul 2 20:25:13 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 02 Jul 2005 - 20:42:01 MET DST