Re: Zmiana rozszerzenia pliku

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Sat 02 Jul 2005 - 20:21:04 MET DST

On Sat, 02 Jul 2005 17:32:17 +0200, Radosław Sokół wrote:

> Najgorsze, że ludzie sami się w to pakują, rozsyłając sobie
> "łańcuszkowo" jakieś śmieszne filmiki, prezentacje i programy.
> Odcięcie im tego wzbudza wręcz oburzenie.

Zamordyzm i restrykcje są wg mnie uzasadnionym działaniem. To oni mają się
Ciebie słuchać - i to Ty jesteś po to żeby im zapewnić bezpieczeństwo.
Niestety tłumokom i kretynom tak łatwo się nie da wytłumaczyć, że to że nie
mogą sobie przesłać superhiperextrazajebistegopliku.exe to dla ich dobra...

--
Pozdrawiam
Piotrek