Re: Zmiana rozszerzenia pliku

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sat 02 Jul 2005 - 20:41:28 MET DST

Piotr Smerda log:
[...]
> Spróbuj kiedyś powiedzieć użytkownikowi, że nie pozwalasz na rozsyłanie
> śmiecia w sieci. Gwarantuję Ci, że tak długo będa kombinować jak rozsyłać
> śmieci aż dojdą do najdziwniejszych rozwiązań. Wpadłbyś na to by wrzucać
> mp3ki jako obiekty do PPSa? Albo by osadzać w PPSach 10MB mpgi/avi?
> Poza tym to użytkownika obowiązują prawa ustanowione przez zarząd w
> porozumieniu z adminem. O zmianach powinien być informowany ale bez
> przesady - nie ma sensu informować o zmianach typu zmiana w restrykcjach
> przesyłanej poczty.
> [...]
Pocztę intranetową tak samo możesz filtrować i wcale nie musisz się pytać o
zgodę użytkowników.
Jasne i organizacyjnie oczywiste jest, że reguły takiego filtrowania ustala
się z zarządem.
IMO jest konieczne informowanie, bo wtedy unikniesz reklamacji, skarg,
zarzutów właśnie z powodu jak np. zmuszony (jako pracownik) jesteś wysłać
klientowi prezentację lub ją otrzymujesz do wykorzystania na potrzeby
zawodowe ;-) BTW udzielanie takiej informacji pozwala użytkownikowi na
ewentualne powiadomienie respondentów, co mogą mu przysyłać a co nie :-) A
że niektóre "głąby" tego nie przeczytają i będą dalej kombinować to stety
jest statystycznie pewne i udowodnione.
Mówiąc o np. filtrowaniu poczty miałem na myśli raczej spam, szkodniki niż
siakieś tam niegroźne badziewstwa...mp3, filmiki, obrazki... w których
przeznaczenie/wykorzystanie i tak nie możesz IMHO specjalnie ingerować.
Chyba, że wprowadzono paranoidalne restrykcje i np. co m-c Admin&Co muszą
dla każdego konta www/@/ftp przedstawiać analityczne raporty + wnioski! :-)

--
Kto mi skasował Restry...?!