Re: Zmiana rozszerzenia pliku

Autor: Marcin Szczygielski <marcs_at_no.spam.trapu-trapu.poczta.onet.pl>
Data: Sat 02 Jul 2005 - 20:53:39 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> PPSy akurat tak. W sumie nie tnę aż tak dużo, tylko to,
> co może zostać w prosty sposób uruchomione (EXE, PIF itp)
> albo ma dwa rozszerzenia (ogłupianie użytkownika typu
> .txt.pif).

> Najgorsze, że ludzie sami się w to pakują, rozsyłając sobie
> "łańcuszkowo" jakieś śmieszne filmiki, prezentacje i programy.
> Odcięcie im tego wzbudza wręcz oburzenie.

Hmm Panie Radku
to ja sie poprosze o rade.
Mj szef ( z .de) szykuje spam mailowy na ponad 700 odbiorców.
Sprawę spamu poruszylem na zebraniu ten temat.
Szef powiedzial tak " kwestie finansowe tej wysylki biorę na siebie:.
O wpisach do RBL nie wspmniał bo nie wie co to jest...
Na moje wyraźne stanowisko powiedzial ,że nie ma zadnych RBL ,a jezeli
są to można a to wyjaśnić.
Postawiłem swoje stanowisko.... On nie wie czym jest spam...

marcin
biedny MCP, CCNE.
podejme prace za kazdą kase..