Re: Zmiana rozszerzenia pliku

Autor: Marcin Szczygielski <marcs_at_no.spam.trapu-trapu.poczta.onet.pl>
Data: Sat 02 Jul 2005 - 15:54:54 MET DST

Grazyna napisał(a):

> Kobiet pewnie tak, ale adminów jakby ciut mniej. ;-)

Mówisz ,że sam siebie nie znam ??
No admin ze mnie cinki, ale jak to panie w ksiegowosci mówią SWÓJ.
No to na zakończenie wątku żarcik(autentyczny).
czas - zima 2004/2005
miejsce - dział handlowy
osoby - handlowiec i Pani od faktur ( nazwijmy ja Jola)

handlowiec - kurde ,śniegu napadało , trza by na weekend jechać w góry
, chyba będę musiał kupić łancuchy, bo inaczej nie pojadę.
jola ( bez zmrużenia oka) - o ja , to tak u was samochody kradną ???
Po tym krótkim dialogu wszyscy leżeli przez 5 min.

Pozdrawiam
marcin