Re: Zmiana rozszerzenia pliku

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Sat 02 Jul 2005 - 16:14:24 MET DST

On Sat, 02 Jul 2005 10:42:27 +0200, Radosław Sokół wrote:

> Wiesz... Nawet nie popatrzyłem, kto napisał ;)
>
> PS. Ciekawi mnie połączenia kombinowania z zapisywaniem pliku
> EXE jako TXT i późniejszego zmieniania rozszerzenia.
> Ciekawe, czy pojawiają się już jakieś wirusy polecające
> zapisać z innym rozszerzeniem i uruchomić...

Spotyka się to dość powszechnie :) W niektórych firmach administratorzy
poczty skanują maile pod kątem plików o znanych rozszerzeniach. Ludzie
chwytają się różnych pomysłów na przesyłanie "zakazanych plików" :)
Ciekaw jestem czy są tacy admini którzy skanują załączniki po zawartości a
nie rozszerzeniach :)

O takich wirusach, o których piszesz, chyba jeszcze głośno nie było, ale
skoro się pojawiły szyfrowane archiwa z wirusami dołączane do maili, w
których są dokładne instrukcje jak rozpakować taki plik to już nic mnie nie
zdziwi ... Głupota ludzka jest nieskończona, ludzie rozpakowują te pliki i
syf się rozpowszechnia ...

--
Pozdrawiam
Piotrek