Re: Backup za free poprzez LAN

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Tue 14 Jun 2005 - 13:19:47 MET DST

*** Piotr Smerda <piotrs00@go2hell.pl>:

> A Ty wszystko robisz za darmo i charytatywnie i serwis też byś za
> friko robił i *żadnej* prowizji nie wziął?

Chodzi mi o prowizję za sprzedanie produktu firmy trzeciej.

> Czepiłeś się jednej liczby. Dla mnie to może być tydzień, miesiąc, 2
> tygodnie, 37 dni czy dowolny inny czas. Wszystko zależy od złożoności
> danego zadania.

No to dokładnie tak samo jest z każdym rozwiązaniem.

> W tej dyskusji to Ty się cemlcvreqnynfm i do mojej osoby

Ja nic o Twojej osobie jeszcze nie napisałem, poza słomą.

> i do moich postów.

To nie odpowiadaj na moje. Wiesz no w czytniku masz pewnie różne filtry
to ich użyj.

> Poza tym gdzie napisałem że to Ty mówiłeś?

"Może w Twoim przypadku ten akapit (który potem określasz jako fanatyka)
jest prawdziwy."

> A Ty po raz kolejny zrobiłbyś to za darmo

Prowizja to jest od sprzedaży. Wiesz co to prowizja?

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )