Re: Backup za free poprzez LAN

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Tue 14 Jun 2005 - 11:13:25 MET DST

On Tue, 14 Jun 2005 09:57:42 +0200, Bartek Siebab wrote:

> Piotr Smerda dnia 2005-06-14 05:19:

> przykład? a proszę bardzo bo skoro technicy veritasa sami (nieoficjalnie)
> w rozmowie telefonicznej przyznali że jest problem z odtworzeniem PDC z w2k3
> pl to ja im wierzę że tak jest :D

Nigdy nie instaluję polskich wersji systemów operacyjnych MS - klienci z
którymi pracowałem też tego unikają jak ognia.
ALe przetestuję i VBE i NBU na Win2003 PL jak ściągnę triala.

> Wiesz, działać działa tyle że są problemy z odtworzeniem działającego
> systemu w przypadku j.w. ;)

Jeden przypadek, którego nie doświadczyłem. Angielskie wersje bez problemów
czy to z IDR czy bez się odtwarzają.

> Jesteś pewien? Ja testowałem przez dwa tygodnie z 10 różnych rozwiązań
> do backupów szczególnie pod kątem AD2003 na w2k3 i niespecjalnie sobie
> te wspaniałe wielkie systemy do backupów radzą :) z moich testów
> w moim środowisku najlepiej sobie dawał radę Symantec LiveState Recovery
> a veritasa po informacji techników nawet nie instalowałem :>

Jestem pewien :) bo od prawie roku nie było *żadnego* zgłoszenia
serwisowego dot. czegokolwiek związanego z backupem od jakiegokolwiek
klienta u którego było to zainstalowane. Sprzęt chodzi, software również.
Dane się odzyskują w razie potrzeby poprawnie.

--
Piotrek