Zniknęły porty COM :-/

Autor: MPer <kadeex_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 14 Jun 2005 - 11:26:33 MET DST

Witam, mam problem jak w temacie;
w laptopie ASUS M2 ni z tego ni z owego zniknęły porty COM (oczywiście te
wirtualne :-)), wskutek czego nie można korzystać z wbudowanego modemu.
System: Windows XP Professional PL bez SP.
Próbowałem naprawiać i porządkować system odpowiednimi narzędziami, ale bez
efektu. Wgrałem też od nowa sterowniki do płyty głównej, też bez efektu.
Czy pozostaje mi jedynie nadinstalować cały system lub sformatować partycję
systemową, czy też może ktoś ma lepszy pomysł? Będę bardzo wdzięczny za
rady.

pozdrawiam

mp