Re: Problem z uruchomieniem progsa jako Administrator

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 08 Jun 2005 - 21:43:43 MET DST

Użytkownik "Gizmo" <gizmo_gr@op.pl> napisał w wiadomości
news:d87du1$ofu$1@node2.news.atman.pl...

> TAK - i co z tego jak zaszyfruje i niby użytkownik nie wie jakie
> jest hasło, ale zmieni linię odpalającą lsrunase z zaszyfrowanym
> hasłem i odpali co tylko będzie chciał z prawami admina - Ciekawe
> szyfrowanie

No to mnie zaskoczyłeś ;-). Faktycznie, to nie jest żadne
zabezpieczenie, no chyba że zabierzesz userowm prawa do zmiany tego
pliku. Poleciłbym Ci SU/SUD, bo tam szyfrowanie działa na innej
zasadzie i jest bezpieczne, ale niestety wymaga on instalacji
dodatkowej usługi z konta administratora. Ponadto jak widzę został on
usunięty przez autora z jego strony. Mogę ew. przesłać swoją kopię na
priv.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/