Re: Problem z uruchomieniem progsa jako Administrator

Autor: Gizmo <gizmo_gr_at_op.pl>
Data: Thu 09 Jun 2005 - 17:28:21 MET DST

YES YES YES

Zmian uprawnień USEROM nic nie da, bo jak tracą prawo do odczytu, aby nie
modyfikować to tym samym tracą prawa do odpalenia i nic z tego - KICHA

ALE udało się - piszę dla wszystkich zainteresowanych jak (troszkę
skomplikowana droga ale działa)

1. Kodujemy hasło administratora progsem "LSencrypt" (jest razem z
"lsrunase")
2. Wgrywamy pliczek-progsik do ogólnie znanego katalogu - c:\winnt - dla
prostoty
3. Instalujemy progsik AutoIt (znalazłem v3 - free).
4. Progsik ten może odpalać skrypciki z rozszerzeniem .au3 - więc troszkę
łopatologicznie edytowałem sobie tai jeden przykład co uruchamiał notatnik i
zostawiłem tylko linię odpaljącą program, ale oczywiście zamieniłem ją na
linię odpalającą "lsrunase /user:administrator /password:[tu wpisz swoje]
/domain:[tu wpisz swoją domeną - nazwę kompa] /command:"c:\Program
Files\...[i tak dalej do pliku, który chcesz odpalić].exe" /runpath:c:\" i
załatwione.
5. Dalej masz odkryte hasło admina więc w "AutoIt v3" jest progsik
(START=>Programy=>AutoIt v3=>Compile Script to .exe) i konwertujemy skrypcik
do EXEka z hasłem do dekompilacji - oczywiście.
6. I cieszymy się EXEkiem, który odpala pożądany plik na prawach admina z
dowolnego USERA.

Wszystkich pozrawiam i dzięki za pomoc w odszukaniu progsików.
zadowolony z sytuacji GIZMO