Re: jak pokazac hardware peceta z linii polecen?

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Wed 08 Jun 2005 - 21:39:27 MET DST

*** Piotr Smerda <piotrs00@go2hell.pl>:

> Chyba nie zrozumiałeś tego co napisałem Powtórzę : Nie wiem czy da się
> uruchomić tak program : AIDA32 /comp:<computer>. Nie wiem czy da się
> zebrać dane uruchamiając lokalnie program a podając jako argument host
> zdalny. Najprawdopodobniej tak się nie da zrobić ponieważ AIDA32
> ładuje przy starcie wiele różnych sterowników "wypróbowując" sprzęt.
> Ciężko byłoby zrobić "probing" zdalnej maszyny mając załadowane
> lokalnie sterowniki.

No dlatego trzeba mieć na kliencie działający program, który to zrobi.

> A co do SQL - nie wykorzystywałem tego - okresowo robię raporty do
> plików MHT i trzymam je na płytach DVD.

To właściwie czemu mają służyć? MHT to jakby ciężko obrabiać wsadowo. :)
A na SQL zawsze możesz sobie puścić (np. z crona) skrypt wyszukujący ew.
problemy i raportujący majlem, czy generować inne raporty (właściwie
cokolwiek sobie wymyślisz co jest zapisane w tych danych to wyciągniesz
zapytaniem SQL).

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )