Re: Polskie litery w zdalnym pulpicie - rozwiązanie

Autor: Wojciech Ściesiński <wojteks_at_NO-SPAMwojteks.net>
Data: Wed 25 May 2005 - 20:07:38 MET DST

Paweł Goleń napisał(a):

> A jaką masz kartę grafiki.

Na stacji SIS 661FX - zintegrowana na płycie
Na serwerze ATI RAGE XL PCI

> Spotykałem się z tym, że ATI bardzo lubiało
> takie cyrki robić w połączeniu z RDP.

> Dodatkowo czasami (magia) pomagało
> dodanie na kliencie dwóch układów klawiatury (polski i angielski).
Tak magia - czasami informatyka ma coś wspólnego z szamaństwem.
U mnie niestety nie zadziałało - widać jestem mało podatny na czary ;-)

Pozdrawiam

--
Wojciech Ściesiński; wojteks@NO-SPAMwojteks.net
NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZECZYTAJ DLACZEGO - PROTESTUJ !!