Re: Polskie litery w zdalnym pulpicie - rozwiązanie

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Wed 25 May 2005 - 17:15:33 MET DST

Wojciech Ściesiński wrote:

> Wracam do trybu bezogonkowego, w wolnej chwili pogooglam - może mi się
> coś uda znaleźć.

A jaką masz kartę grafiki. Spotykałem się z tym, że ATI bardzo lubiało
takie cyrki robić w połączeniu z RDP. Dodatkowo czasami (magia) pomagało
dodanie na kliencie dwóch układów klawiatury (polski i angielski).
Zresztą teraz piszę z XP przez RDP i jak widać na załączonym obrazku mam :)

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl