Re: Polskie litery w zdalnym pulpicie - rozwiązanie

Autor: Wojciech Ściesiński <wojteks_at_NO-SPAMwojteks.net>
Data: Wed 25 May 2005 - 14:51:11 MET DST

Grzegorz Niemirowski napisał(a):
> Czasami zdarzało mi się, że przez zdalny pulpit nie działało mi
> wpisywanie polskich liter. Taki problem występował raczej sporadycznie
Zdarzało się ? U mnie niestety jest to stan permanentny - szczególnie
upierdliwe przy zakładaniu userów i wpisywaniu imion/nazwisk.

> Można to było obejść wciskając prawy Alt
> razem z Ctrl a po uzyskaniu polskiej litery klikając w polu tekstowym
> zaraz za wpisaną literą bo inaczej nie można było wpisać następnej,
> nieogonkowej litery.
Tego nie wiedziałem.

> Przed połączeniem się, w opcjach klienta należy w
> zakładce Zasoby lokalne wybrać opcję Na komputerze lokalnym.

Niestety ta zmiana skutkuje tym, że wszystkie skróty "lądują" na
lokalnej stacji tj. np. Win+E otwiera eksplorator na stacji itd. ... wg
mnie jest to nie do przyjęcia.

Wracam do trybu bezogonkowego, w wolnej chwili pogooglam - może mi się
coś uda znaleźć.

Jako ciekawostkę podam, że linuksowy rdesktop obsługuje litery prawidłowo.

Pozdrawiam

--
Wojciech Ściesiński; wojteks@NO-SPAMwojteks.net
NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZECZYTAJ DLACZEGO - PROTESTUJ !!