Re: winxp irda nokia

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Tue 24 May 2005 - 22:40:24 MET DST

Cezary Kujawski wrote:
czy ktoś wie jak rozwiązać ten problem??

> jaka irda? jeśli przejściówka USB-IRDA to masz problem.
> Cwiczyłem wszystkie ustawienia + wspomaganie serwisu nokii ( 6310, 3210
> i 75?? taka pierwsza "cegła z foto")

Polemizowałbym czy to problem Nokii
Kiedyś miałem 7250i, Irda na usb i ... niby podobnie i .. problem zniknął:
oryginalne sterowniki posiadały 3 lub 4 tryby pracy. Domyślnie ustawiały
się w jednym z nich. Producent kazał dla modelu który miałem koniecznie
zmienić tryb na inny. Objawy były te same. Odinstalowałem,
zainstalowałem znów i .. zapomniałem zmienić tryb zgodnie z zaleceniem.
Wszystko ruszyło ;) z ciekowości sprawdziłem z zalecanym trybie i znów
zrywało połącznie. Niestety nie pamiętam modelu Irdy, pozbyłem się bo w
sumie jest to cholernie niewygodne.

Wojtek