Re: winxp irda nokia

Autor: Cezary Kujawski <cezary.kujawski_at_prema.com.pl>
Data: Tue 24 May 2005 - 10:56:19 MET DST

From: "DanielR" <danielromanowski@wp.pl>
To: <pl-comp-os-ms-windows-winnt@newsgate.pl>
Sent: Tuesday, May 24, 2005 8:47 AM
Subject: winxp irda nokia

> mam:
> - winxp sp2
> - irda
> - nokia 6230
>
> mam problem z połączeniem się za pomocą
> oprogramowania 'Nokia PC Suite' z komórką
> łączy się na chwilę i zrywa połączenie
>
> podobno należy coś zmienić w ustawieniach łącza bezprzewodowego
>
> czy ktoś wie jak rozwiązać ten problem??
jaka irda? jeśli przejściówka USB-IRDA to masz problem.
Cwiczyłem wszystkie ustawienia + wspomaganie serwisu nokii ( 6310, 3210 i
75?? taka pierwsza "cegła z foto")
Wyniki - jak opisujesz. Inne telefony (alcatel, siemens) wszystko ok.
Nokia uruchomiona na łączu irda wbudowanym zupełnie poprawnie nawet na
maksymalnej szybkości.
Serwis Nokii przyciśnięty do ściany wydukał, że słyszał o problemach
dotyczacych zgodności irdy ;-((.
W końcu użyłem kabelka po RS-ie.

pozdrówka
cezar