Re: Dziwna awaria XP

Autor: <chweepsNOSPAM_at_o2.pl>
Data: Tue 24 May 2005 - 22:21:46 MET DST

Dnia Tue, 24 May 2005 21:51:42 +0200, Tristan Alder
<smiejek@poczta.onet.pl> napisał:

  No to wziąłem płytkę i
> postanowiłem naprawić instalację opcją z instalatora z płytki. Niestety
> --
> przekopiował pliki, zresetował maszynę i próbował uruchomić graficzny
> instalator i znów to samo, reset. W desperacji zadzwoniłem do Microsoftu.
> Porada: Odłączyć myszkę USB i wtedy instalować. Pomogło. Odłączyłem
> gryzonia (na szczęście klawiatura była na PS/2) i ponowiłem instalację.
> Tym
> razem się zainstalowała.

Masz fart że po instalacji sp2 uało Ci sie przywrócić system z dysku
instalacyjnego.U mnie zawsze domagał się nieistniejących plików,a po
próbie przywrócenia działał chwilę niestabilnie i zwisał.Może po prostu
przeinstaluj na czysto XP i wrzuc mu sp2 i wszystkie łatki i bedziesz miał
spokój

--
Pozdrawiam Darek