Re: obraz ukrytej partycji, jak?

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Tue 24 May 2005 - 19:06:21 MET DST

Sławek Owoc wrote:

> a nacisnales niebieski prycik w lewym gornym rogu podczas startu
> notebooka ? tam widzialem opcje recovery i backup

Owszem, raz musiałem zrobić pełne recovery gdy "przegiąłem" z modyfikacją ;)

> a poza tym skontaktuj sie z IBM bo recovery CD powinienes dostac (ja
> dostalem takie plytki za free po tym jak mi padl dysk twardy)

Fakt, tym razem nie dzwoniłem, jednak gsy poprzednio zwróciłem się do
nich, odesłali mnie do serwisu który stwierdził, że skoro sam grzebałem
przy partycjach to jest to usługa płatna i wycenili mnie na jakieś 500.
Szczęsliwie partycję z recovery jakoś odratowałem

> a poza tym recovery cd nie jest CI potrzebne, przynajmniej u mnie,
> System isntalujesz z dwowolnej plytki XP Pro

OK, ale trzeba ją mieć. Prywatnie posiadam jednego G40 z recovery na
HDD, jednego Acera i być może z jego CD by się udało choć nie wiem bo
IBMowe CD recovery chodzi tylko na IBMach (mam też 600E i tak tam jest)
i jednego z OEMowym w2k :(

> + IBM software cos tam i ten to
> wlasnie program zainstaluje Ci wszzystkie niezbedne drivery i programiki
> jakie naleza Ci sie.

Tak z ciekawości skąd to? z IBMa? nie wdziałem tego tam

Mam ciut czasu do tej operacji i wolałem zapytać przed ewentualnym
problemem, a nie jak w większości postów zacząć "ratujcie! spie....m coś!"

Pozdrawiam
Wojtek