Re: obraz ukrytej partycji, jak?

Autor: Sławek Owoc <slawek_at_ignatianum.usunto.edu.pl>
Data: Mon 23 May 2005 - 08:46:10 MET DST

>Użytkownik "Wojtek" <nick0000@gazeta.pl> napisał w wiadomości
>Laptop IBM G40, urokliwa cecha wszystkich obecnych IBMów (i nie tylko)
>preinstalowany system, brak recovery CD i recovery na "ukrytej partycji" :(
>Chcę zmienić HDD, jak odzyskać ten obraz? jak go przenieść na nowy dysk i
>uruchomić?

a nacisnales niebieski prycik w lewym gornym rogu podczas startu notebooka ?
tam widzialem opcje recovery i backup
a poza tym skontaktuj sie z IBM bo recovery CD powinienes dostac (ja
dostalem takie plytki za free po tym jak mi padl dysk twardy)

a poza tym recovery cd nie jest CI potrzebne, przynajmniej u mnie, System
isntalujesz z dwowolnej plytki XP Pro, a pozniej sciagasz Intel chipset
driver + driver do sieciwki + IBM software cos tam i ten to wlasnie program
zainstaluje Ci wszzystkie niezbedne drivery i programiki jakie naleza Ci
sie.

Pozdrawiam
Slawek