Re: obraz ukrytej partycji, jak?

Autor: Sławek Owoc <slawek_at_ignatianum.usunto.edu.pl>
Data: Mon 30 May 2005 - 10:17:05 MET DST

Użytkownik "Wojtek" <nick0000@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:d6vmui$etp$1@inews.gazeta.pl...
> a poza tym skontaktuj sie z IBM bo recovery CD powinienes dostac (ja
> dostalem takie plytki za free po tym jak mi padl dysk twardy)
>
>Fakt, tym razem nie dzwoniłem, jednak gsy poprzednio zwróciłem się do nich,
>odesłali mnie do serwisu który stwierdził, że skoro sam grzebałem przy
>partycjach to jest to usługa płatna i wycenili mnie na jakieś 500.
>Szczęsliwie partycję z recovery jakoś odratowałem

hmmm bylem zaskoczony jak dostalem notebooka bez plyt instalacyjnych !!!, a
poziej dysk padl i oni sami doslali plytki.
Pelnowartosciowy system operacyjny to dla mnie plyty instalacyjne, licencja
klsiazeczka i najkejka - nie wiem dlaczego IBM nie dostarcza plyt swoim
klientom ... i jak dla mnie jest to niedopuszczalne. Przeciez IBM nie mowi
ze na ich notebookach mozna uzywac tylko systemow microsoftu a co za tym
idize nie mam obowiazku przechowywania ich partycji na dysku tylko po to
zeby mi sie system naprawil (ale to tylko moje zdanie na ten temat ...
pierwsza rzecza jaka zrobilem to wlasnie usunalem ta partycje ;)

> a poza tym recovery cd nie jest CI potrzebne, przynajmniej u mnie, System
> isntalujesz z dwowolnej plytki XP Pro

>OK, ale trzeba ją mieć. Prywatnie posiadam jednego G40 z recovery na HDD,
>jednego Acera i być może z jego CD by się udało choć nie wiem bo IBMowe CD
>recovery chodzi tylko na IBMach (mam też 600E i tak tam jest) i jednego z
>OEMowym w2k :(

obawiam sie ze nawet wiecej, ja mam recovery cd do R40 2723 ktora pasuje
jeszcze do kilku modeli (a w tej serii jest ponad 20 modeli wiec tych
roznych recovery cd jest znacznie wiecej)

> + IBM software cos tam i ten to wlasnie program zainstaluje Ci wszzystkie
> niezbedne drivery i programiki jakie naleza Ci sie.

>Tak z ciekawości skąd to? z IBMa? nie wdziałem tego tam

przzypomnij sie emailem to Ci odpowiem bo teraz nie mam notebooka przy
sobie.

Pozdrawiam
Slawek