Re: Nieustanne zawieszanie się systemu

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 21 May 2005 - 23:09:58 MET DST

Użytkownik "Michał Muszyński" <mucha@in.val.id> napisał w wiadomości
news:slrnd8v4no.1sm.mucha@true.host.is.hell.org.pl.invalid...
> Witam.
>
> Jakieś dwa tygodnie temu instalowałem Windowsa XP z SP2. Po jakimś
> czasie system zaczął się wieszać podczas trochę większego
> obciążenia niż zwykle (tzn. dla mnie obciążenia jak najbardziej
> normalnego, bo kilka otwartych paneli w Firefoksie + jakaś muzyka
> w tle + 1-2 programy średniej wielkości to specjalnie dużo nie
> jest). Wieszanie się polegało na tym, że w trakcie korzystania z
> jakiegoś programu (czyli po prostu zwykłego używania komputera),
> a nie podczas otwierania go kursor myszy stawał w miejscu,
> [...]
[...]

Sprawdź RAM: http://www.memtest86.com . Długo. Przyjrzyj się
zasilaczowi (napięcia w BIOS-ie), wentylatorkom, temperaturze
procesora. Zajrzyj do Dziennika Zdarzeń i do Menedżera urządzeń, czy
nie ma jakichś konfliktów (żółtych/czerwonych ikonek). Sterowniki do
płyty głównej zainstalowałeś?

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/