Re: Nieustanne zawieszanie się systemu

Autor: Michał Muszyński <mucha_at_in.val.id>
Data: Sat 21 May 2005 - 23:22:28 MET DST

Piotr Krzyżański <piciu@it-faq.pl> wrote:

> Może w pierwszej kolejności sprawdź "wiatraczki"
> na procesorze, karcie graficznej, zasilaczu...
> One powinny 'zasuwać', a nie kręcić się pomału lub w ogóle
> nie obracać się :))

Sprawdzałem :) Trochę się cięły jakiś czas temu, ale przeczyściłem,
zaaplikowałem trochę WD-40 i pomogło ;)

A problem już rozwiązany (a przynajmniej na to wygląda) -- jakieś
ustrojstwo uruchamiało usługę, która zużywała 99% CPU. Aż dziw bierze,
że wcześniej tego nie zauważyłem, mimo długiego obserwowania zajętości
systemu. Zaraz postaram się wygooglać co to jest i spróbuję to usunąć,
bo na razie tylko wyłączyłem usługę.

Mam nadzieję, że to to powodowało zwisy.

Pozdrawiam.

--
M.