cienki klient/terminal i windows xp

Autor: Tomcat <tom_pobog_at_tlen.pl>
Data: Wed 18 May 2005 - 21:39:16 MET DST

   Mam taki problem, otorz poniewaz mam 2 komputery polaczone w siec w
tym jeden stary chcialem za pomoca uslugi zdalny pulpit lub czegos
podobnego, niestety przy podlaczeniu sie z komputera, ktory ma byc
klientem otrzymuje informacje ze na komputerze bedacym serwerem nie moze
byc zalogowanych wiecej uzytkownikow pytanie zatem brzmi:

Jak odblokowac mozliwosc logowania sie wiekszej ilosci uzytkownkow, ew
jakis inny program sluzacy do tego clelu?

ostatecznie planuje zrobienie czegos takie przyczym serwer chodzil by
pod linuxem a client uzywal by windows, czyto jest wykonalne ? -wiem ze
dziwacznie brzmi ;]
chodzi mi tu głownie o przerzucenie pracy procesora na serwer.

Dzieki za pomoc

    Tomcat