Re: cienki klient/terminal i windows xp

Autor: Wojciech Ściesiński <wojteks_at_NO-SPAMwojteks.net>
Data: Wed 18 May 2005 - 23:10:56 MET DST

Tomcat napisał(a):
> Mam taki problem, otorz poniewaz mam 2 komputery polaczone w siec w
> tym jeden stary chcialem za pomoca uslugi zdalny pulpit lub czegos
> podobnego, niestety przy podlaczeniu sie z komputera, ktory ma byc

Doczytuję grupę wstecz i znalazłem coś co może Cię zaciekawić.

Przeczytaj dzisiejszego posta z godz. 17:20 w wątku czy jest jakis
"terminal server" bez licencji "od głowy"

Pozdrawiam

--
Wojciech Ściesiński; wojteks@NO-SPAMwojteks.net
NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZECZYTAJ DLACZEGO - PROTESTUJ !!