Re: Windows XP/2000 wiesza sie podczas instalacji

Autor: <sagsag_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 17 May 2005 - 11:34:15 MET DST

> Sprawdź, czy ten dysk wykrywany jest przez BIOS w trybie LBA, w razie
> potrzeby wymuś to. Jeśli zakładałeś partycje jakimś linuksowym
> narzędziem, to teraz wyzeruj MBR w tym dysku (choć ja sądzę, że to
> raczej problem z prawidłowym wykrywaniem dysku przez BIOS).

OK, sprawdze.
Dostalem tez podpowiedz, ze moze plyta (ma ATA133) nie rozpoznaje, ze dysk jest
tylko ATA100 i probuje ja w wyzszym trybie.

> [...]
>
> Co to znaczy? Że instalka XP na nim idzie bez problemów?

Nie, probowalem jedynie przekladac tam dysk i pracowac na nim.
Nie instalowalem nic na tym dysku z innego komputera.
Ale jesli kolejne proby dzisiaj sie nie powioda to pewnie sprobuje.

Dzieki

  Darek