Re: Problem z logowaniem do domeny - stacja WIN98SE ale z modemem

Autor: Tadeusz Łopatkiewicz <tadeusz_at_it-faq.pl>
Data: Tue 17 May 2005 - 11:26:58 MET DST

Użytkownik "Wojciech Ściesiński" <wojteks@NO-SPAMwojteks.net> napisał w
wiadomości news:4289944c$1@news.vogel.pl...
> Witam,
> mam kilka stacji pracujących pod WIN 98 SE, żadna z nich nie ma
> problemów z logowaniem do domeny (na Win 2003) z wyjątkiem jednej tj.
> tej zaopatrzonej w wewnętrzny modem (służy tylko do dodzwaniania się do
> banku).

Zauważyłem, że Win98 z zestawionym DialUpem zawsze mają problemy z
jednoczesnym logowaniem się do domeny.
Wywal na chwilę ten DialUp z Właściwości Otoczenia sieciowego, restart i
zobacz czy się zalogujesz do domeny. Obstawiam, że tak. Wtedy dodaj DialUp i
sprawdź ponownie

> Ile wystąpień protokołu TCP/IP powinno wystąpić we
> właściwościach sieciowych ? Dwa tzn. jeden skonfigurowany dla modemu,
> drugi dla karty ? Już sam nie wiem.

Tak - dwa.

--
tadeusz@mvp.pl