Jak zmusić system by korzystał z zasad zapisanych w GroupPolicy

Autor: jerzyk <nic_at_nic.pl>
Data: Tue 17 May 2005 - 10:57:19 MET DST

Witam,
Testowałem jak bedzie działała zasada odmów dostepu do dysków z okan mój
komputer i teraz
dwaj administartorzy którzy mieli zabroniony odczyt z GroupPolicy w
czasie konfigurowania zasad grup maja pełen dostęp a ten na którym
testowałem ma ograniczony dostep do systemu.Co ciekawsze ma zabroniony
odczyt z GroupPolicy a mimio to moge z wiersza polecen uruchomic
gpedit.msc. Te same zasady ma nowo stworzony uzytkownik pomimo ze
ustawione ma odmów odczytu do GroupPolicy - czyli powinien miec pełny
dostęp do systemu. Ale teraz jako nowy uzytkowanik ( administrator) -
moge uruchomic gpedit.msc pomimo odmowy odczytu z GroupPolicy i zmienic
zasady dla wszystkich userów oprócz tych dwóch adminów kyórzy mieli
podczas testów zabroniony odczyt do GroupPolicy. Zauważyłem że po
zmianie zasad grup i gpudpate (Wyszukuje najnowsze pliki w systemie)
tworzone są pliki w C:\WINDOWS\system32\wbem\Repository\FS. Pytanie jak
zmusić system by korzystał ponownie z zasad zapisanych w GroupPolicy dla
wszystkich userów, olewał C:\WINDOWS\system32\wbem\Repository\FS i nowe
zasady zapisywał w GroupPolicy bez wzgledu na admina który ustala zasady?