Re: Instalacja Win2003 a Linux

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Tue 17 May 2005 - 07:00:27 MET DST

On Mon, 16 May 2005 23:13:09 +0200, Michal Kawecki wrote:

> Użytkownik "Yaro" <jgardzisz@vp.pl> napisał w wiadomości
>
> Tak, dokładnie tak. Możesz wcześniej usunąć lilo z MBR poleceniem
> fixmbr spod Konsoli Odzyskiwania i sprawdzić, czy się XP uruchamia*. A
> potem już tylko instalka W2k3. Aha, pamiętaj że ew. usunięcie nowego
> systemu będzie wymagało przywrócenia podmienionych XP-kowych plików
> startowych ntldr i ntdetect.com.
>
> *sprawdź, która partycja pozostanie aktywna. Np. fdiskiem.

Ja bym zaryzykował postawienie od razu Windows 2003 :) Przy instalacji jest
chyba nadgrywany MBR i dogrywane są nowe wersje ntdetect i ntldr :)
A lilo na partycji linuksowej bym się nie przejmował :) W razie czego można
odpalić linuksa z CD w trybie rescue i przywrócić co trzeba :)
Gorzej jest np z Silo Solarisowym x86 ... tam się nadal gimnastykuję by z
Silo uruchamiać Windows ...
Może ktoś ma jakieś pomysły?

--
Pozdrawiam