Re: drobiazg - "dymki" na tray'u

Autor: RoB <iemand_at_pandora.be>
Data: Fri 13 May 2005 - 08:59:23 MET DST

"Wojtek" <nick0000@gazeta.pl> schreef in bericht
news:d5vqo9$6r$1@inews.gazeta.pl...

Bardzo dziękuję.
Ten drugi link wygląda na rozwiązanie mojego "problemu".
A tak na marginesie, pierwszy link prowadzi do MS i ...
...3.In the Security Center, under Firewall, click Recommendations. (The
Recommendations button is not available when your Firewall setting is
marked ON.)

U mnie :
- Firewall jest w górnej części okna jako "on"
- gdy wchodzę w "Manage security settings for Windows Firewall" jest
"off" i oczywiście rada "Your PC is not protected: turn on Windows
Firewall"
- oczywiście "recommendations button" nie jest u mnie dostępny.
To w sumie jest "on" czy "off"? ;))
Dymki mówią że "off", tak też chciałem, skąd więc na głównym ekranie
Security Center info, że jest "on"

Wojtek

Cos nie tak. Mozesz miec jakiegos trojana, lub inne swinstwo.
Sprobuj moze tego, daj sie przeskanowac:
http://www.microsoft.com/athome/security/protect/default.mspx